Hlavní Menu
  Kalendář
<<  Říjen  >>
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31     
  Počasí

  Diskuzní fórum
08.07. Obytná zóna staré Ne ...
Ohledně obytné zóny či zpomalovacích pruhů se můžete s žádostí obrátit na odb ... »

07.07. Obytná zóna staré Ne ...
Dobrý den,
kde bych mohl zažádat, aby město/MP nebo SP navrhli obytnou ... »


12.06. "Driftování" v obci
Drifting je řízený přetáčivý smyk. Ano, je postižitelný, ale záleží, kde a kd ... »

12.06. "Driftování" v obci
Dobrý den,

chtěla bych se zeptat, zda je nějak postižitelné "d ... »


14.12. foto
děkuji za reakci,budu sledovat :)

Originál vložil Rostislav... ... »


14.12. foto
Fotografie vkládáme průběžně a jedná se především o vozidla, která překročila ... »

  Ankety
Od kolika let byste povolili přístup na sociální sítě?

Od 13 let (165 hl.)
 
Od 15 let (134 hl.)
 
Od 18 let (138 hl.)
 
Od 21 let (136 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 573
  Tísňové linky
156 - městská policie
150 - hasiči
155 - záchranná služba
158 - policie ČR
112 - j. č. t. v. v evropě
724 192 728 - číslo pro neslyšící k zaslání SMS
  Bezpečné město



  REFIZ




  Přihlášení
Přezdívka:
Heslo:


Registrace | Info
Zapomenuté heslo
  Vyhledávání

Vyhledat text

  Fotogalerie
  Fotogalerie
"Vzorný" řidič
Řidič tohoto vozidla jel po ul. Kostelecká rychlostí 75 km/h., ačkoliv je zde povolená rychlost 50km/h.
zobrazení: 724
známka: 0
  Videa
Den DV 2018Přehraj
Den DV 2018Přehraj
Dětský den s FC LobkovicePřehraj
Dětský denPřehraj
Vypiš všechna media
MP 15:08 - 14.10.
Dobrý den,
o tomto zaparkovaném vozidle víme již delší dobu a jeho stáním jsme se podrobně...

Jitka Landergotová 14:13 - 14.10.
Dobrý den,
na křižovatce ulic Kojetická a Bří Čapků - v ulici Bří.Čapků - je neustále...

Rostislav Oplt 9:20 - 3.7.
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že v neděli nefungoval přístup do evidence psů, byl kontakt zjišt...
Informace MP
Zpráva o činnosti za rok 2015


Zpráva o činnosti Městské policie Neratovice za rok 2015 a koncepce pro rok 2016

  1. Zpráva o činnosti městské policie
  1. Personální zabezpečení:

V tomto roce byl stav pracovníků městské policie v počtu dvaceti zaměstnanců, což je maximální stav. Šestnáct strážníků ve výkonu služby s platným osvědčením a čtyři operátoři MKDS. Služebna městské policie je v nepřetržitém provozu po dobu celého roku, který zabezpečují čtyři směny, na každé směně je vždy operátor MKDS a tři strážníci. Administrativu spojenou s chodem městské policie zabezpečují tři strážníci v denním pracovním režimu, stejně tak jako strážník preventista, který zabezpečuje přednášky aj. akce v rámci prevence kriminality a vykonává běžnou práci strážníka městské policie. Během tohoto roku skončil pracovní poměr jednoho strážníka, kterému zaniklo osvědčení o odborných předpokladech a dvou strážníků, kteří nesplnili podmínku zákona č. 553/1991 Sb. o obecní policii o doplnění vzdělání a nedosáhli tak k 31. 12. 2016 středního vzdělání s maturitní zkouškou.



  1. Materiální zabezpečení:

Městská policie je zabezpečena všemi druhy výstroje a materiálem pro svoji činnost (fotoaparáty, diktafony, minikamery, digitální kamery, svítilny, dalekohledy včetně nočního vidění, neprůstřelné vesty, kamery zabudované ve služebních vozidlech Škoda Octavia a Peugeot Expert Tepee, jak v přední, tak zadní části s automatickým spouštěním, dvěma speciálními kamerami s nočním viděním s dálkovým ovládáním, pramicí a raftem, zdravotnickými kufry ve služebních vozidlech, odchytovým zařízením na toulavá a opuštěná zvířata, automatickým externím defibrilátorem, hlukoměrem a alkotestem Dräger 7510). Výstrojní materiál je pravidelně obměňován dle schválené vnitřní směrnice životnosti výstrojních součástek. Městská policie je napojena na integrovaný záchranný systém. Rádiové spojení mezi jednotlivými příslušníky nebo vozidly či operačním střediskem je provozováno v digitálním systému s řadou výhod, které se týkají dispečerské konzole, neboli základnové datové radiostanice, včetně modulů GPS, vozidlových stanic, ručních radiostanic a v neposlední řadě velmi důležitého digitálního převaděče pro přenos nejen mezi ručními radiostanicemi. Dispečerská konzole je stolní počítač, který slouží především jako základnová radiostanice, ale ve kterém se např. ukládají polohy jednotlivých radiostanic pomocí GPS, které lze operátorem sledovat a zvukové stopy z komunikace mezi jednotlivými stanicemi. Služební vozidla mají navíc mimo GPS umístěných v radiostanicích i modul GPS „online“, který ukazuje aktuální pozici vozidel a lze ji sledovat taktéž v dispečerské konzoli prostřednictvím internetového prohlížeče na doméně esledovani.cz, programem „Fleetware“, včetně velmi podrobné knihy jízd. Mobilní radiostanice jsou vybaveny např. prvky nouzového spínače, komunikace pouze s jedním uživatelem, odposlechu pomocí dispečerské konzole apod. a právě pomoci výše zmíněného digitálního převaděče je v současné době možné komunikovat mezi jednotlivými mobilními radiostanicemi až na vzdálenost 10 km bez pomoci základnových stanic, což jsou přednosti tohoto systému, které jsou velmi využívány. Veškeré radiostanice v tomto roce prošli rozsáhlou revizí, která vzhledem k jejich stáří byla nutná. Během roku proběhla výměna dvou digitálních kamer za IP kamery, které jsou plně kompatibilní se stávajícím systémem MKDS a mají mnohem kvalitnější obraz. Dále byl vyměněno zařízení GSCView za účelem efektivnějšího ovládání kamer zapojených do tohoto systému se záznamem, které je propojeno se zařízením Geutebrück  u kterého byla provedena aktualizace software. Z operačního střediska je možné rádiovým spojením spustit sirény a hlásit zprávy do VISO (varovného a informativního systému obyvatelstva), který je rozveden po území města. Nezávislý přístup k tomuto systému má mimo městské policie také operační středisko HZS, dispečink Spolany a.s. a který lze aktivovat i prostřednictvím mobilního telefonu. V minulém roce byl systém VISO plně vybaven novým ovládacím softwarem, který umožňuje sledovat hladinu Labe na dispečinku operačního střediska městské policie. V současné době je monitorován kamerovým systémem veřejný prostor před MěÚ a vestibul v ul. Kojetická, vestibul MěÚ na nám. Republiky, prostor na letním koupališti a domu dětí a mládeže. Monitorovací kamerový systém disponuje 12 kamerami, které jsou napojené do systému Geutebrück ovládaný softwarem GSCView s průměrně 15 monitorovacími body.

  • kamera č. 1 je umístěna na věžovém domě v ul. Dr. E. Beneše
  • kamera č. 2 je umístěna na panelovém domě v ul. Kojetická
  • kamera č. 3 je umístěna na věžovém domě na nám. Republiky
  • kamera č. 4 je umístěna na panelovém domě v ul. Kojetická
  • kamera č. 5 je umístěna na panelovém domě na nám. Republiky
  • kamera č. 6 je umístěna na panelovém domě v ul. Dr. E. Beneše
  • kamera č. 7 je umístěna na panelovém domě v ul. Na Výsluní
  • kamera č. 8 je umístěna na stožáru v ul. Jarošova
  • kamera č. 9 je umístěna na panelovém domě v ul. Kojetická
  • kamera č. 10 je umístěna na věžovém domě v ul. Kojetická
  • kamera č. 11 je umístěna na lampě veřejného osvětlení v ul. Ruská
  • kamera č. 12 přenosná kamera 4Mulcom
  1. Výsledky činnosti městské policie:

Během roku bylo strážníky projednáno v blokovém řízení celkem 2394 přestupků, při kterých byly uloženy blokové pokuty ve výši 719200,- Kč, z nichž bylo 471 přestupků ve výši 315200,- Kč za porušení rychlosti v obci. Z toho byly uloženy blokové pokuty na místě zaplacené ve výši 378200,- Kč, 242600,- Kč na místě nezaplacené a 98400,- Kč za montáž TPZOV.

Z toho bylo řešeno přestupků:

  • 2140 vyplývajících z porušování místní úpravy silničního provozu včetně 51 přestupků, kterých se dopustili cyklisté, 471 přestupků projednaných při měření rychlosti v obci a 331 případů, kdy byla provedena montáž TPZOV
  • 31 za veřejný pořádek
  • 65 za krádeže
  • 7 za zábor veřejného prostranství
  • 9 za konzumaci alkoholu na veřejném prostranství tam, kde je to zakázáno
  • 11 za porušení obecně závazné vyhlášky obce
  • 20 za porušení právního předpisu poškozováním zeleně
  • 9 za poškozování majetku
  • 9 za veřejné pohoršení
  • 4 za neuposlechnutí výzvy úřední osoby
  • 5 za kouření v místech, kde je to zakázáno
  • 29 za porušení nařízení obce
  • 16 za porušení nočního klidu
  • 73 za porušení vyhlášky města ohledně psů

Během roku strážníci městské policie sepsali 374 úředních záznamů, kdy 42 těchto záznamů bylo předáno PČR a 66 jinému příslušnému správnímu orgánu. Na příslušný odbor dopravy bylo předáno 176 oznámení o přestupku, z nichž 19 bylo za porušení povolené rychlosti v obci. Byly zadrženy čtyři osoby v souvislosti s pácháním trestné činnosti a dvanáct hledaných. Sto šedesát osm osob bylo zadrženo při spáchání přestupku. V jednom případě byl předán příslušnému správnímu odboru jiný správní delikt ohledně porušení živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. za prodej pyrotechniky nezletilým a jedna osoba byla převezena na záchytnou stanici. Ve čtrnácti případech bylo dle § 13 zák. č. 553/1991 Sb. o obecní policii provedeno předvedení osob.

Na žádost občanů Neratovic a přilehlých obcí vyjela městská policie k 1298 případům. 155 výjezdů bylo uskutečněno na žádost PČR a v 54 případech se jednalo o rodinné či jiné neshody. Bylo provedeno 2943 fyzických kontrol objektů, nebo vozidel formou obchůzky, kde byly zanechány informativní bloky a to převážně v rozmezí mezi 01 až 05 hodinou ranní. Městská policie také provádí doručování obsílek na žádost jiných správních orgánů, kdy se v 72 případech podařilo úspěšně obsílku doručit a v 26 nikoli. Na žádost příslušných správních odborů bylo ve 21 případech provedeno zjištění skutečného stavu věci a bylo provedeno 195 kontrol osob ze stejného důvodu. Bylo provedeno 1480 kontrol majitelů psů. Uskutečněno bylo 113 výjezdů na toulavé psy, z nichž bylo 52 odchyceno a následně umístěno do městského útulku. V průměru bylo provedeno okolo pěti tisíc kontrol na dětských hřištích, v hernách, ubytovnách, v domech pod správou města Neratovice apod. Mimo jiné patří do činnosti městské policie sbírání injekčních stříkaček do speciálních boxů, pomoc občanům v tíživých situacích, jako jsou klíče zabouchnuté ve vozidlech či zavřený byt s klíči uvnitř apod.

Celkem byly zpracovány záznamy ohledně nalezených 256 předmětů a finanční hotovosti ve výši 16508 Kč, z toho se jednalo o 11 klíčů, 5 jízdních kol, 5 průkazů zdravotně postižených, 26 platebních karet, 52 občanských průkazů, 1 pasu, 6 mobilních telefonů, 22 peněženek, 1 registrační značka, 46 různých klubových či jiných karet, 22 karet zdravotních pojišťoven, 3 žákovské či studijní průkazy, 17 řidičských průkazů, jeden rodný list, 8 technických průkazů od vozidla a 43 dalších jiných předmětů (výše příjmů, batoh, nůž, sada injekčních stříkaček s inzulínem, hodinky, taška s marihuanou, kabelka, léky, záruční list k telefonu, povolení k pobytu, apod.).  Část těchto nálezů pochází ze schránek důvěry, ale většina jich byla odevzdána osobně na služebně městské policie.

V rámci prevence kriminality byla uskutečněna soutěž „vyhraj cyklistické potřeby“, dopravní výchova se žáky IV. a V. tříd ZŠ Ing. M. Plesingera-Božinova, ZŠ 28. října, z Libiše, Odolene Vody a celkem bylo tedy uskutečněno 46 projektů. Z toho se jednalo o dvacet přednášek na všech mateřských školkách, ZŠ Ing. M. Plesingera-Božinova, ZŠ 28. října, SOŠ a SOU Neratovice, Obchodní akademii v Lobkovicích. Především se jednalo o přednášky v oblasti šikany, kyberšikany, první pomoci, zdravovědy, právního povědomí a zásady bezpečného chování apod. Zbylé projekty se týkaly jednorázových projektů s žáky ze základních a středních škol, prohlídky fungování MKDS, již zmíněná dopravní výchova, kontroly cyklistů apod. Stále pokračuje projekt „Pojď cvičit. Odhoď ulici.“, který je v současné době veden jako kroužek GFP Neratovice pod záštitou městské policie, kterého se v průměru účastní okolo 15 dětí. Pro tento projekt jsou dva strážníci pravidelně proškolováni v oblasti bojových sportů a umění. V prostorách zahrady u Lobkovického zámku byl uspořádán pro žáky základních škol dětský den, dále se městská policie zúčastnila dětského dne v areálu AVZO a na fotbalovém hřišti v Lobkovicích, stejně tak jednorázová přednáška na téma používání pyrotechniky. Dále byla uspořádána dopravní výchova pro letní tábor v Mlékojedech, a dvou charitativních akcích dne s dobrým andělem, pořádaným ve společenském domě kulturního domu a běhu naděje Neratovice.

Město je rozděleno mezi strážníky na třináct obvodů, kteří svůj obvod procházejí a za pořádek v jednotlivých obvodech nesou odpovědnost. Nedostatky, které není strážník schopen řešit na místě, jsou předány příslušnému odboru městského úřadu. Celkem bylo provedeno 1330 kontrol a ve 236 případech byly předány poznatky. Styčným bodem této činnosti je kontrola pořádku na veřejném prostranství či jiných veřejně přístupných místech, zábor veřejného prostranství, černé skládky a v neposlední řadě komunikace strážníka s občany a dohlížení na dodržování zákonů a vyhlášek města.

Městská policie také obsluhuje PCO, na který je napojeno 21 faktických budov města se 43 objekty, ke kterým se vyjíždělo v 15 případech. V současné době je vyškoleno pro odchyt toulavých zvířat 11 strážníků na Vysoké škole veterinární v Brně. Ve dnech školního vyučování provádí městská policie hlídkovou činnost na přechodech pro chodce v ulici Dr. E. Beneše, před II. a III. základní školou a v ul. Kojetická.

  1. III. ročník střeleckého závodu:

V červnu se konal III. ročník střeleckého závodu o pohár Městské policie Neratovice ve střelbě z pistole a Scorpion EVO 3 S1. Této soutěže se zúčastnili mimo spolupořadatelů a dalších hostů také příslušníci Městské policie Mělník, Kralup nad Vltavou a policisté z obvodního oddělení z Neratovic, Kostelce nad Labem a kriminální policie. Vítězem v soutěži kategorie žen se stala spolupořadatelka této akce, v kategorii mužů taktéž a v kategorii policistů policista ve výslužbě.

  1. Koncepce městské policie na rok 2016
  1. Personální zabezpečení:
  • zabezpečit setrvání strážníků po získání odborné kvalifikace
  • zabezpečit pravidelné školení pro odbornou kvalifikaci operátorů MKDS a prohlubovat právní znalosti
  • zdokonalování fyzické zdatnosti strážníků a prohlubování jejich právního povědomí
  1. Materiální zabezpečení:
  • pokračovat v realizaci programu prevence kriminality a dále ji rozšiřovat
  • pokračovat v obměně kamer v HD rozlišení za IP kamery
  • zajištění přístupu do databáze pátrání po osobách a motorových vozidlech
  • dovybavení prostředků pro odchyt toulavých zvířat
  • obnovovat výstroj a výzbroj strážníků dle výstrojního řádu
  • dovybavit prostory pro potřeby zdokonalování fyzické zdatnosti strážníků
  1. Spolupráce s policií ČR:
  • organizování společných hlídek za účelem dodržování veřejného pořádku zejména v okolí heren a větších podniků s cílem zabránit vandalismu, výtržnostem, požívání alkoholických nápojů mladistvými apod.
  • organizování společných hlídek při sportovních a kulturních akcích
  • spolupráce při dopravních aktivitách
  • spolupráce při kontrolách ubytoven, heren apod.
  • spolupráce při pátrání po pohřešovaných a hledaných osobách
  • pravidelné porady za účelem výměny informaci pro zdokonalení spolupráce
  1. Vlastní každodenní činnost městské policie:
  • dále udržovat výkon plnění povinnosti strážníka a považovat ji za službu občanům, plně jim vycházet vstříc a společně odhalovat nezákonná jednání a nepravosti
  • dále naplňovat základní a rozhodující činnost městské policie zabezpečením místních záležitostí veřejného pořádku, zejména dohlížet na dodržování veřejného pořádku, přispívat k ochraně bezpečnosti osob a majetku, dohlížet na dodržování pravidel občanského soužití, odhalovat přestupky a upozorňovat fyzické a právnické osoby na zjištěné nedostatky 
  • dohlížet na dodržování právních norem města
  • dohlížet na dodržování pravidel silničního provozu v rámci pravomocí obecní policie
  1. V řídící a organizační činnosti:
  • dodržovat pracovníky městské policie pravidla morálního kodexu městského úřadu
  • pokračovat v zavedených měsíčních a denních poradách
  • získání odborné znalosti pěti strážníků na odchyt toulavých a opuštěných zvířat
  • zorganizovat Den dětí pro žáky základních škol a školek
  • zorganizovat IV. ročník střeleckého závodu o pohár Městské policie Neratovice
  • realizovat v rámci programu prevence kriminality vytýčené projekty
  • provádět kontroly realizace jednotlivých projektů programů prevence kriminality
  • provádět kontrolu veškeré dokumentace, která vzniká během služby a následně ji vyhodnotit
  • provádět denní kontrolu knihy služeb a GPS a vnitřního chodu městské policie
  • udržovat součinnost s koordinátorem prevence kriminality středočeského kraje a Odborem sociálních věcí a zdravotnictví při MěÚ Neratovice

| Vydáno dne 19. 01. 2016| Zdroj: http://mpneratovice.cz |

 

© 2014 Městská policie Neratovice - Desing - Powered by PhpRS.
Kopírování, další zveřejňování a šíření jakýchkoli textů, obrázků, fotografií, zdrojových kódů
nebo jiných částí webu bez předchozího písemného souhlasu je zakázáno.